Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine Zlatarstvo Tonko so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov (GDRP) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Zlatarstvo Tonko (v nadaljevanju tudi “spletna trgovina”) upravlja podjetje R Com d.o.o. (v nadaljevanju tudi “prodajalec”).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

  

Podatki o podjetju

 

Naziv: R Com d.o.o.

Naslov: Aškerčeva ulica 14, 3000 Celje

e-naslov: zlatarstvo.tonko@gmail.com

tel.: 02 320 25 00

Matična št.: 1647628000

Davčna št.: SI67142508

 

Dostopnost informacij

 

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja,

  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  • bistvene lastnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitev (ter način, kraj in rok dostave),

  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

  • način plačila,

  • časovno veljavnost ponudbe,

  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba izdelkov

 

Artikli v spletni trgovini so del ponudbe oziroma proizvodnega programa prodajalca.

Ponudba se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe opisov izdelkov in poprave napak pri navajanju podatkov brez predhodnega obvestila.

Slike izdelkov so simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja oziroma lastnosti izdelka (zlasti glede velikosti in točne barve izdelka, ki je lahko odvisna tudi od nastavitve uporabnikove programske in strojne opreme s katero dostopa do spletne trgovine).

Ponudba velja do razprodaje zalog.

 

Cene

 

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Cene nimajo vnaprej določene veljavnosti in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene objavljene za izdelke v spletni trgovini veljajo izključno za spletno prodajo in se lahko razlikujejo od cen v maloprodajnih poslovnih enotah.

Objavljene cene ne vsebujejo stroškov dostave oziroma poštnine, le-ti pa so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko oddajo naročila. Na računu je navedena skupna vrednost izdelkov in strošek poštnine.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

 

Prodajna pogodba

 

Prodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo z vsebino naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca.

Zagotavljali bomo najbolj ažurne in točne podatke, a lahko se zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa mu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma delno ali v celoti odstopimo od naročila v primerih, če naročenih izdelkov ni na zalogi in jih ni mogoče dobaviti v razumnem roku. V primeru, da je naročilo bilo že plačano, bomo celoten znesek vrnili.

Potrošniku je sklenjena pogodba dostopna v vsakem trenutku, saj mu je po potrditvi poslana na elektronski naslov v obliki nakupnega naročila. Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun, in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca oz. je natisnjen račun priložen k dostavljenim artiklom.

 

Postopek nakupa

 

Nakup v spletni trgovini poteka tako, da kupec izbere želeni izdelek s klikom na gumb "DODAJ V KOŠARICO". Kupec lahko izbrane izdelke iz košarice odstrani in spremeni njihovo količino.

S klikom na gumb "NASLEDNJI KORAK" kupec potrdi izbiro izdelkov v nakupovalni košarici in nadaljuje z naslednjim korakom potrebnim za oddajo naročila. Kupec mora posredovati zahtevane kontaktne podatke in naslov za dostavo. Če se želi kupec vrniti na prejšnji korak košarice, lahko to stori s klikom na gumb "Back" oz. "Nazaj" v orodni vrstici brskalnika ali pa klikne na povezavo "NAZAJ NA PREJŠNJI KORAK".

Vnesene podatke potrdi s klikom na gumb "IZBERITE NAČIN PLAČILA" in tako nadaljuje na naslednji korak, potreben za oddajo naročila. Kupec izbere način plačila, ki je ponujen v polju "Izberite način plačila". S klikom na gumb "ZAKLJUČITE NAROČILO" nadaljuje na naslednji korak.

V tem koraku lahko kupec pregleda vsebino nakupovalne košarice, posredovane podatke za dostavo ter način plačila, ki ga je izbral. Naročilo potrdi in odda s klikom na gumb "ODDAJ NAROČILO". S klikom na gumb ODDAJ NAROČILO potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom Splošnih pogojev, ki so tu navedeni in z njimi v celoti soglašate in da ste bili na te pogoje pred nakupom izrecno opozorjeni.

Če je bilo sporočilo o oddaji naročila uspešno posredovano, se bo kupcu na spletni strani izpisal tekst ''Naročilo je bilo uspešno oddano''. Poleg tega bo kupcu na elektronski naslov, ki ga je vnesel v 2. koraku, poslano elektronsko sporočilo s podrobnostmi oddanega naročila.

Prodajalec naročniku po elektronski pošti posreduje tudi vse sprotne informacije o statusu njegovega naročila (datum odpreme, sprememba dobavnega roka, zaključek nakupa).

 

Načini plačila

 

Prodajalec kupcu omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • Plačilo po povzetju.

    Naročene izdelke kupec plača ob dnevu prevzetja izdelkov. Pri plačilu ob prevzemu bo Pošta Slovenije kupcu dodatno zaračunala stroške izvedbe plačila (1,25 EUR za pakete v vrednosti do 98 EUR, pri paketih z vrednostjo od 98 do 501 EUR je strošek provizije 1,28% vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501 EUR pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,90 + 0,30% vrednosti paketa EUR). 

  • Plačilo na račun prodajalca po predračunu. 

  • PayPal nakazila.

     

Dostava

 

Naročeni izdelki bodo dostavljeni s pomočjo družbe Pošta Slovenije d.o.o.

Rok dostave izdelkov, ki so na zalogi, je praviloma 4 – 15 delovnih dni na dostavne naslove v Sloveniji pri čemer za dostavo izdelkov šteje prvi poskus izročitve izdelkov kupcu na naslovu, ki ga je kupec navedel za dostavo. Za izdelke, ki jih v določenem trenutku ni na zalogi, se rok dobave ustrezno podaljša, o čemer bo uporabnik obveščen po elektronski pošti. Če se naročnik ne strinja s spremenjenim rokom dobave, ima v tem primeru pravico takoj odstopiti od naročila oziroma prodajne pogodbe. Za zamude s strani dostavne službe prodajalec ne odgovarja.

Blago je mogoče po predhodnem dogovoru osebno prevzeti tudi na maloprodajnih mestih ponudnika. V primeru osebnega prevzema na maloprodajnem mestu se stroški poštnine ne zaračunavajo.

Strošek dostave znotraj Slovenije znaša 3,90 Eur. Ob naročilu nad 50,00 EUR je poštnina znotraj Slovenije brezplačna. Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in je del končne cene naročila. Za dostavo zunaj Slovenije se poštnina obračuna po veljavnem ceniku dostavne službe. Pridržujemo si pravico zamenjave dostavne službe in tudi do spremembe cenika dostave.

V trenutku, ko prodajalec odda naročeno blago dostavni službi, prodajalec ne prevzema odgovornosti za izgubo pošiljke ali njeno poškodovanje med dostavo. Prav tako ne prevzema odgovornosti za izgubo ali poškodovanje pošiljke med vračilom izdelka po dostavni službi.

 

Garancija

 

Za vse izdelke v spletni trgovini velja garancija 6 mesecev ob predložitvi računa. Mehanske poškodbe, nepravilno nošenje ali nošenje, ki ni v skladu z navodili proizvajalca garancijo izključujejo.

Prodajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od dneva prejema izdelka v popravilo, sicer pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo. prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

 

Odstop od pogodbe, vračilo blaga

 

Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od dneva prevzema naročenih izdelkov prodajalcu na elektronski naslov zlatarstvo.tonko@gmail.com sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov prodajalcu.

Rok za vračilo kupljenih izdelkov je 14 dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo blaga se izvede preko pošte na naslov R Com d.o.o., Aškerčeva ulica 14, 3000 Celje. Vračilo blaga je veljavno, kadar je priložen originalni račun ali njegova kopija in morebitni priloženi certifikati o izdelkih.

Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe pod pogojem, da je ponudnik prevzel vrnjeno blago oziroma je kupec predložil dokazila, da je blago poslal nazaj. Vračilo vplačanega zneska prodajalec izvrši na transakcijski račun kupca, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Vračila blaga ne upoštevamo v primerih, ko je kupec naročil:

  • izdelek po lastni idejni zasnovi,

  • izdelek z osebno gravuro ali

  • poročne prstane.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Vse reklamacije skrbno obravnavamo. Pritožbe in reklamacije sprejemamo na elektronski naslov zlatarstvo.tonko@gmail.com. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pro Pošti Slovenije.

 

Politika zasebnosti

 

Spletna trgovina se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov in kupcev v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Vsi osebni podatki, posredovani ob naročilu, bodo služili izključno za potrebe izpolnitve naročil in ostale potrebne izvedbe komunikacije za uspešno poslovanje, razen če uporabnik spletne trgovine ni posebej privolil v kakršnokoli drugačno obliko obdelave osebnih podatkov.

 

Omejitev odgovornosti

 

Prodajalec si pridržuje pravico do sprememb vsebin spletne trgovine in teh splošnih pogojev v vsakem trenutku brez predhodnega obvestila. Šteje se, da se kupec strinja s spremembo splošnih pogojev poslovanja, če še naprej uporablja spletno trgovino.

Prodajalec ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne trgovine in vanje vključenih vsebin. Prodajalec tudi ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne računalniške viruse ali škodljive programe, ki bi se k uporabnikom prenesli s spletnih strani in priporoča, da se uporabniki pred računalniškimi virusi zavarujejo z ustrezno programsko opremo še pred prenosom informacij. Prodajelec ne prevzema nikakršne odgovornosti za morebitne okvare strojne ali programske opreme.

Prodajalec ni odgovoren za občasno nedelovanje spletne trgovine, morebitno netočnost informacij ali morebitno škodo nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.

Prodajalec si pridržuje pravico, da kupce napoti na druge strani svetovnega spleta, pri čemer ne prevzema nikakršne odgovornosti za vsebino drugih spletnih strani.

 

Pritožbe in spori

 

Prodajalec spoštuje veljavne predpisi s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbe lahko kupec odda na elektronski naslov zlatarstvo.tonko@gmail.com. Prodajalec si bo prezadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno.